Proces
zmiany sprzedawcy
na SEC

Jak wygląda proces zmiany sprzedawcy na SEC?



Dzięki podpisanej umowie i udzielonemu pełnomocnictwu wszystkie formalności załatwimy za Ciebie:

  • Wypowiemy umowę sprzedaży z Twoim dotychczasowym Sprzedawcą.
  • Dokonamy zgłoszenia zmiany sprzedawcy do odpowiedniego Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
  • Jeżeli to Twoja pierwsza zmiana sprzedawcy – złożymy również wniosek o zawarcie umowy dystrybucyjnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
  • Po pozytywnej weryfikacji przez Operatora Systemu Dystrybucji Twoja umowa wchodzi w życie.
Szczecin

PAMIĘTAJ

Po zmianie Sprzedawcy będziesz posiadał dwie umowy oraz otrzymywał dwie oddzielne faktury z dwóch firm:

- od SEC - za energię, którą zużyjesz w oparciu o umowę sprzedaży
- od Twojego lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego – za dostarczenie energii elektrycznej w oparciu o umowę świadczenia usług dystrybucji

Biuro Obsługi Klienta
e-mail: bok@sec.com.pl
T +48 91 450 99 99

BOK czynny:
pn-pt: od 8:00 do 17:00
Siedziba SEC
ul. Zbożowa 4,
70-653 Szczecin
znajdź nas na mapie >

KASA czynna:
pn-pt: od 9:00 do 14:00
do góry