Jak podpisać lub rozwiązać umowę?

Zawarcie umowy

Jeżeli jesteś najemcą lub właścicielem lokalu mieszkalnego lub budynku, który jest podłączony do sieci ciepłowniczej SEC, możesz w prosty sposób podpisać z nami umowę na dostawę ciepła. do Twojego lokalu. Możesz to zrobić online lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta. Wybierz wygodną dla siebie formę.

1

Przygotuj odpowiednie dokumenty

  • pobierz wniosek o zawarcie umowy na dostawę ciepła
  • tytuł prawny do lokalu (np. akt notarialny, umowa najmu, umowa przedwstępna)
  • protokół zdawczo-odbiorczy danego lokalu
  • ewentualne pełnomocnictwo do podpisania umowy
2

Przekaż nam komplet dokumentów

W celu podpisania umowy wyślij na adres e-mail: skan lub zdjęcie następujących dokumentów.

  • wypełniony i podpisany wniosek o zawarcie umowy na dostawę ciepła *UWAGA: Pola na wniosku dotyczące zamówionych mocy proszę pozostawić do wypełnienia przez pracownika SEC
  • tytuł prawny do lokalu (np. akt notarialny, umowa najmu, umowa przedwstępna)
    protokół zdawczo-odbiorczy danego lokalu
  • ewentualne pełnomocnictwo do podpisania umowy

Na podstawie przesłanych dokumentów pracownik Biura Obsługi Klienta:

 

  • przygotuje umowę w dwóch egzemplarzach
  • wyśle do Państwa pocztą tradycyjną dwa egzemplarze umowy wraz z opłaconą kopertą zwrotną
3

Podpisz umowę

Otrzymaną pocztą umowę, podpisz i odeślij do SEC jeden egzemplarz umowy w załączonej zaadresowanej i opłaconej kopercie.

Wnioski o zawarcie umowy

Wniosek dla firmy

Pobierz

Wniosek dla klienta indywidualnego

Pobierz

Wypowiedzenie umowy

Aby zakończyć umowę z SEC, wystarczy złożyć formalne wypowiedzenie. Pamiętaj, że wypowiedzenie musi być złożone w formie pisemnej.

2

Proces wypowiedzenia

  • Gdy już dostarczysz nam wypowiedzenie, rozpoczniemy proces zakończenia umowy.
  • Nie martw się, uwzględnimy ustalone w umowie okresy wypowiedzenia.
3

Kiedy złożyć wypowiedzenie:

  •  Możesz złożyć wypowiedzenie w dowolnym momencie.
  • Okres wypowiedzenia jest dostosowany do indywidualnych ustaleń w naszej umowie.
4

Nawet odręcznie:

  • Nie masz drukarki? Nie ma problemu! Wypowiedzenie można również napisać własnoręcznie.
  • Pamiętaj o podaniu wszystkich istotnych danych, abyśmy mogli sprawnie przetworzyć Twoje wypowiedzenie.
5

Podstawowe dane do wypowiedzenia:

  • Imię i nazwisko,
  • Adres Twojego lokalu,
  • Numer klienta oraz numer umowy – to wszystko potrzebne nam do zakończenia umowy.
  • Aktualizacja adresu do korespondencji pozwoli na skuteczne rozliczenie ostatniego okresu rozliczeniowego.
6

Uwzględnienie zapisów umowy:

  • Okres wypowiedzenia jest zgodny z tym, co ustaliliśmy w umowie.
  • W przypadku nowego odbiorcy, okres wypowiedzenia może ulec skróceniu.
7

Potrzebujesz pomocy?

  • Jeśli masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji, nie wahaj się skontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Nasz zespół jest tutaj, aby Ci pomóc i udzielić wszelkich potrzebnych wyjaśnień.
Wniosek o wypowiedzenie umowy

Wypowiedzenie umowy

Pobierz
Menu