W czym możemy Ci pomóc?
Jeśli nie masz umowy z SEC, a za ogrzewanie rozliczasz się z Administratorem w czynszu, to w pierwszej kolejności skontaktuj się z Administratorem/Zarządcą lub z Pogotowiem Lokatorskim.
Jeśli posiadasz umowę z SEC, a opłaty za ogrzewanie wnosisz bezpośrednio do SEC, awarie dot. ogrzewania lub dostaw ciepłej wody możesz zgłosić w Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 91 45099 99, e-mailem: bok@sec.com.pl lub na Pogotowie Ciepłownicze pod nr tel. 993
Przed zgłoszeniem awarii sprawdź czy już o niej nie wiemy bądź nie jest to wyłączenie planowe – możesz to zrobić tutaj.

Skontaktuj się z nami
Ostatnie aktualności

Nie rezygnuj z ciepła po zimie
To podcast o tym, dlaczego nie warto rezygnować z ogrzewania dla oszczędności, których nie ma. Nasi eksperci…
Zobacz więcej
Tak się robi ciepło, czyli noc w Ciepłowni Rejonowej Dąbska
Wraz z zespołem projektu Nad Portem Noc zapraszamy na niezwykłą podróż przez tajemnice Ciepłowni Rejonowej…
Zobacz więcej
Walka z zanieczyszczeniem powietrza – dlaczego to nie tylko ekologia, ale także ekonomia
Według raportu European Environment Agency nasze powietrze należy do najgorszych na kontynencie. To alarmujące…
Zobacz więcej